sobota, 1 lutego 2014

Ferie

Teoretycznie dopiero od poniedziałku ale praktycznie już od wczoraj..
2 tygodnie opierdalaniu czy może być coś piękniejszego...?

*Wczoraj byłam sobie jeszcze w szkole..Teoretycznie na 6 ale praktycznie na 3 lekcjach. Ostatnie 3  lekcji spędziłam z inna klasą, a dokładnie z 1bT. Byłam u nich na gegrze, poczułam się jak w gimnazjum bo znów siedziałam z przyjaciółką..Piękne chwile ;D. Było trochę śmiechowo, bo kto się spóźnił pytał się reszty kim jestem?xD. A moja klasa się po 3 lekcjach zmyła. Jaka klasa jak było tylko 4 osoby...


A dziś to już ferie, nic nie robienie, idealny czas.. Idealny czas aby odnowić kontakty z najbliższymi z dawnej klasy :D.Ale też idelany czas, aby rozpocząć pracę nad swoją wagą. Ostatnio za dużó jem, jem strasznie i to musi się zmienić!
Mam w planach się spotkać z kilkoma osobami ale jak wyjdzie to zobaczymy...Mam nadzieje, że uda nam się ..Chciałabym się także spotkać z nim [przyjacielem] ale głupio mi jest prawdzie mówiąc, prosić go o spotkanie. :)
Nie boisz się,że On widząc wiadomość od Ciebie pomyśli ''Boże znowu ona..''? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz