sobota, 22 lutego 2014

Pamiętaj, przyszłość zaczyna się dziś.
  
Pierwszy tydzień po feriach za mną.  
Było dobrze, nawet zadziwiająco dobrze :) 
Stęskniłam się trochę za ludźmi w szkole...

                                         Chociaż dopiero po feriach, to nauki mi nie brakuje..

 W tydzień zrzuciłam 1kg, może się wydawać niewiele ale dla mnie dużo! ;)
 Brak czasu, brak zdjęć, same zje#ane zdjęcia...

Wczoraj trening 40min  z Ewą Chodakowską i Nordic Walking... ;)
                                       Mój podwieczorek : jabłko, pomarańcz i gruszka :)
Już praktycznie 2 tygodnie bez słodyczy. Choć początki były trudne, to teraz jest łatwo... 
Więcej ruchu,ćwiczeń i mniej jedzienia! :D 

" I tak jest u mnie. Lepiej znacznie, naprawdę. "  
/huczuhucz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz