piątek, 21 lutego 2014

Każde 60 sekund, które spędzasz smutny, to minuta radości, której nigdy nie odzyskasz... 


W sumie nie wiem po co to wszystko. Plany, marzenia a i tak z tego nic nie wyjdzie. Tylko głupia nadzieja, że może jednak, że może to ma sens.. Ale nie ma co się oszukiwać.
Codziennie sobie mówię, że to nie ma sensu i powoli chyba samą siebie do tego przekonuję.
Choć jest trudno, bardzo trudno. 

Piątek, piąteczek.. 
W szkole tylko 4 lekcji i to jeszcze na 9-coś pięknego! 
Lekcja Przedsiębiorczości i nasz "dialog"
A: Słyszysz?
J:Co?
A: Słyszysz?
J;Ale co?
A: No słyszysz?
J;No ale coo?
I w śmiech!!
 Pomimo treningów, czuję że przytyłam..Waga pokazuje inaczej niż się czuje ;(, 

Do­piero po ja­kimś cza­sie do­wiemy się, że z po­zoru zwyczaj­ny dzień był tym naj­większym i najpiękniejszym. 
A tak się wyglądało 17.03.2012r..  
Na załączonym obrazku, widać, że nigdy się nie rozstaję z telefonem. Nawet na osiemnastce sis ;*
 A tak się wygląda 22.02.2014r..

-------------------------------------------------------------------------
A dziś wchodzę do domu, a tam siedzi moja ulubiona koleżanka mojej mamy.Nie widziałam się z nią 2 lata, bo niestety musiała wyjechać ;( .Bardzo się ucieszyłam, że ją zobaczyłam. Od razu miałam lepszy humor. 
I tak zleciał wieczór na pogaduszkach...
Stęskniłam się za nią, pomimo tego że jest w wieku mojej mamuśki-lubiłam ją bardzooo! :D 

 "Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć raz
To choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę
Powrotów nie będzie.."
"KOCHAJ MNIE MIMO WSZYSTKO!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz