środa, 5 lutego 2014

Wspomnienia z zimowiska.

Zimowisko-piękny czas!


Byłam 2 razy, i nie żałuje.
Pierwszy raz byłam 3 lata temu. W pokoju byłam z przyjaciółką oraz nie znaną mi wtedy osobą. Ale okazała się bardzo fajna i do dnia dzisiejszego mamy bardzo doobry kontakt.
Pierwszy raz wtedy miałam narty na nogach.Nauczyłam się jeździć, ale nie polubiłam..Każdego dnia na stoku było coraz zabawniej. A w pokoju każdej nocy coś się działo, mimo tego, że dyrektorka zimowiska była za ścianą..
Ja mistrz paintu hehe

Drugim i ostatnim moim zimowiskiem było zimowisko w 2012r. Wtedy to już w pokoju byłam z tą samą ekipą. Poznałam dużo ciekawych osób, ale także przeżyłam wiele przygód. Moja przygoda na nartach jest jedną do której najbardziej lubimy wracać w wspomnieniach. Byłam niedoświadczonym narciarzem, ale zdecydowałam się po namowach znajomych pójść na wyciąg krzesełkowy . No i znając moje szczęście-miałam wypadek..
Wiem, że mnie zabijesz ale i tak Cie kocham :*

Wiadomo, bywały dni w których było źle i chciało się wracać, mimo tego zimowiska to piękny czas i piękne wspomnienia. A teraz bym wszystko oddała abym mogła znów spędzić tydzień z nimi, z moimi wariatami :D

"Zastanawiam się nad tym wszystkim i jak zwykle wraca do mnie wspomnienie wspólnie spędzonego czasu. Cofam się pamięcią do chwili, kiedy się to zaczęło, ponieważ wspomnienia to jedyne, co mi pozostało." 
-------------------------------------
"Nienawidzę się za moją wrażliwość
Tyle razy już ja chciałem ominąć
Na chwile chciałbym zaginąć
Lepiej zasypia się skurwysynom.."

 

1 komentarz: