piątek, 31 stycznia 2014

  Chcesz wiedzieć czemu jej nie lubię? Największym przykładem tego jest że jestem w ch*j zazdrosna o Ciebie, że przez nią olewasz mnie.. Mam świadomość, że nigdy nie będę tak ważna dla Ciebie jak Ona ;(…
PS. Uwielbiam Cię jako przyjaciela i chce się z Tobą przyjaźnić na zawsze!<3"

PS.Jedna z moich wad jest zazdrość.
Złość, żal i zazdrość nie zmienią innych, zmienią Ciebie.

 

Może nie wierzysz, ale gdy ona Cię zrani przyjdziesz właśnie do mnie. 

 A ja Cię wysłucham i będę starać Ci się pomóc bo wiesz co? Bo jestem Twoją przyjaciółką, a przyjaciół poznajemy w biedzie ;*

--------------------------------------------------------------------------

"Żyj spokojnie, niech Ci się wiedzie
i nie rozmawiajmy dzisiaj bo nie wiem co mam powiedzieć
zadzwoń do mnie za kilka lat
ja na pewno nie zapomnę jak pozmieniałaś mój świat.."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz